Trainingen van 4-8 mei met corona-instructies

Op 29 en 30 april heeft de jongste jeugd weer getraind. Dit verliep erg goed. Daarom gaan we ook de trainingen van de oudere teams de komende tijd opstarten. In verband met de ruimte en de beschikbaarheid van trainers wordt er voorlopig 1x in de week getraind. Voor de teams vanaf de O13 zullen de oefeningen worden aangepast aan de Corona-richtlijnen.

De protocollen zijn n.a.v. de ervaringen iets aangepast. We rekenen erop dat ouders én spelers onderstaande informatie goed toch zich nemen en nauwgezet opvolgen. 

Trainingen maandag 4 mei 2020
16.30-17.30u, kunstgrasveld: JO7-1, JO7-2, JO8-1, JO8-2, JO8-3
17.45-18.45u, kunstgrasveld: JO9-1 

Trainingen donderdag 7 mei 2020
16.30-17.30u, kunstgrasveld: JO10-1, JO10-2 en JO11-1
17.45-18.45u, kunstgrasveld: JO11-2, JO11-3 en MO11-1

De trainingstijden van de teams vanaf de O13 worden via de eigen groepsapp bekend gemaakt. We hopen alle teams in ieder geval in de week van 11 mei op te starten, maar zijn natuurlijk wel afhankelijk van de beschikbaarheid van de trainers.

Instructie algemeen
– Heb je zelf keelpijn, ben je snotterig of hoest je? Blijf dan thuis. Als één van je gezinsleden koorts heeft blijf je ook thuis, ook al heb je zelf geen klachten. 
– Op het terrein geldt éénrichtingsverkeer: ingang is rechts naast de sporthal, uitgang is via bruggetje naar kaatsveld (zie ook kaartje). Iedereen moet zich aan deze looproute houden! De paden zijn smal, dus heen en weer geloop is absoluut niet mogelijk. Zie ook het kaartje hieronder.
– Maximaal 5 minuten voor aanvang training aanwezig zijn op terrein en direct na de training direct het terrein verlaten (via het bruggetje). Dit om overlap van teams te voorkomen.
– Neem je eigen bidon mee.
– De kantine is gesloten.
– Spelers mogen niet in of bij het materiaalhok en de boxen komen.
– Tijdens de training zijn de wc’s naast het materiaalhok wel open, maar we willen hier zo weinig mogelijk gebruik van maken. Ga dus thuis nog even naar de wc.
– Was je handen thuis voor en na de training.
– Luister steeds goed naar je trainer en volg de aanwijzingen op.

Extra instructies voor jeugd t/m O11:
Ouders brengen kinderen niet op het terrein maar zetten ze af bij de ingang (rechts naast sporthal). Ook tijdens de training komt u niet op het terrein (uitgezonderd van noodgevallen).
– Na afloop komen de kinderen zelfstandig over het bruggetje, u kunt ze daar opwachten.
– Rijdt niet met de auto het parkje in: u kunt rechts naast de sporthal op het nieuwe parkeerterreintje parkeren
– Wees op tijd bij het ophalen. Zo voorkomen we overlap in de twee trainingsgroepen.
– Kinderen houden afstand van de trainers, andere volwassenen en de oudere jeugd.
– Ouders houden ten alle altijd afstand van iedereen m.u.v. de eigen gezinsleden
– Graag veters goed strak doen met een dubbele knoop: de trainers strikken geen veters.

Extra instructies voor de jeugd vanaf O13
Voor kinderen die worden gebracht: zie hiervoor de instructies bij de jeugd t/m O11.
– Iedereen houdt 1,5 meter afstand: dus van elkaar, van de trainer en andere aanwezigen.
– Kom niet bij boxen of het materiaalhok, tenzij de trainer jou (persoonlijk) aanwijst om te helpen.
– Indien er wordt getraind bij MKV volgen er aanvullende instructies.

Looproute op het terrein